Termeni și condiții
Folosirea acestui website, a informațiilor, ofertelor și serviciilor incluse în el, se face în conformitate cu următoarele:
- Intarziere.ro este un serviciu oferit de Eurosell Network SRL (cod unic de înregistrare 36920728), persoană juridică română, înființată în 2017 și se adresează pasagerilor, persoane fizice, care au avut bilete achiziționate pentru zboruri care au fost anulate sau întârziate, ori cărora li s-a refuzat îmbarcarea, astfel cum acești termeni sunt definiți de Regulamentul 261/2004 (în continuare, Regulamentul), în vederea valorificării unui drept de creanță asupra transportatorului aerian, în considerarea aceluiași regulament, denumite în continuare „pasager”.
- Informațiile oferite pe website au caracter informativ și nu creează o obligație din partea noastră sau a vizitatorului și au ca scop ajutarea pasagerului în a-și analiza situația zborului.
- Persoanele care consideră că sunt îndreptățite la compensație, conform Regulamentului, pot contacta intarziere.ro, care doar va analiza situația expusă de pasager și va oferi un răspuns vizavi de concordanța între situația expusă de pasager, situația reală și cazurile în care se datorează compensația prevăzută de Regulament. Acest răspuns este pur informativ, nu are valoarea unei consultații juridice și nu creează nicio obligație față de pasager, proprietarul website-ului sau terțe persoane.
- În momentul completării formularului de contact, pasagerul certifică informațiile oferite, în special faptul că a deținut un bilet pentru zborul indicat.
- Răspunsul oferit la pct. 3 este rezultat în urma depunerii tuturor diligențelor de către noi, dar nu poate garanta rezultatul concret al unor eventuale negocieri sau litigiu pasager-transportator.
- Ne rezervăm dreptul de a nu da curs unei solicitări ca cele de la pct. 3.
- În situația în care pasagerul dorește recuperarea eventualei despăgubiri de la transportator prin intermediul intarziere.ro, acesta înțelege că urmează a apela la serviciile unei forme de exercitare a profesiei de avocat sau a unei agenții de colectare, care va depune toate diligențele în încasarea despăgubirii, în numele pasagerului, prin toate mijloacele. Ulterior încasării sumei, aceasta va fi remisă pasagerului.
- În situația în care pasagerul, după primirea unui răspuns așa cum este el descris la pct. 3, nu dorește să apeleze la serviciile oferite, acesta nu datorează nicio compensație.
- Modalitățile prin care se urmărește recuperarea despăgubirii datorate pot fi: contactarea companiei aeriene, formularea unei somații de plată, încercarea de soluționare amiabilă a litigiului prin mediere, acționarea în judecată a companiei aeriene.
- Detaliile concrete (dreptul de reprezentare, de a contacta compania aeriană, de a acționa în judecată compania aeriană etc.) vor fi aduse la cunoștința pasagerului odată cu contractul de asistență juridică/mandat.
- Completarea formularului tipizat primit prin e-mail ulterior analizării situației pasagerului și trimiterea acestuia înapoi semnat nu este de natură să nască drepturi și obligații decât dacă are loc în 15 zile de la data primirii prin e-mail a ofertei de a contracta.
- Intarziere.ro și colaboratorii săi nu folosesc datele personale ale vizitatorilor decât în scopul în care acestea au fost oferite.
Dacă ai nelămuriri, încearcă secțiunea întrebări frecvente, sau citește termenii și condițiile siteului. Sau scrie-ne pe facebook, sau folosind formularul de contact.