Compensații pentru zboruri întârziate sau anulate

Află cum poți solicita despăgubiri pentru bagajele pierdute, întârziate sau deteriorate.

Conform Regulamentului CE 261/2004, atunci când zborul tău este anulat, întârziat sau ți se refuză îmbarcarea, ai dreptul la o despăgubire de până la 600€ (în funcție de distanța zborului), dacă aeroportul de plecare se află pe teritoriul Uniunii Europene sau dacă aeroportul de plecare este situat într-o țară terță, pasagerii călătoresc spre un aeroport situat pe teritoriul unui stat membru (în care se aplică tratatul) iar transportatorul este înregistrat într-o țară membră UE.

De cele mai multe ori, pasagerii fie nu își cunosc drepturile, fie nu au suficiente cunoștințe sau timp la dispoziție pentru a întocmi documentația pentru aceste despăgubiri. Poți afla mai multe despre drepturile tale din secțiunea Drepturile pasagerilor sau Întrebări frecvente.

Dacă zborul tău este eligibil pentru a primi o compensație financiară din partea transportatorului, noi te putem ajuta pentru a recupera acea sumă de bani de la transportator:

  • Analizăm profesionist și gratuit zborul tău. Spre deosebire de alte site-uri, care analizează doar mecanic informațiile introduse în formularul de contact (verifică doar dacă zborul a avut întârziere, de exemplu), noi facem o analiză complexă, care include mai mulți factori, cum ar fi condițiile meteorologice sau eventualele greve ale personalului aeroportuar.
  • Îți comunicăm rezultatul analizei. Dacă zborul tău este eligibil pentru o compensație financiară de la transportator, îți înaintăm propunerile noastre adaptate la situația și transportatorul în cauză. Dacă nu dorești să dai curs ofertei noastre, analiza rămâne gratuită.
  • Semnezi contractul cu noi și îl trimiți împreună cu documentele solicitate. Nu îți cerem să semnezi niciun document înainte de a avea ocazia să îl citești și, dacă este cazul, să ceri lămuriri.
  • Contactăm transportatorul pentru a ne asigura că va plăti compensațiile și despăgubirile prevăzute de lege. Acest stadiu durează în funcție de disponibilitatea transportatorului de a soluționa amiabil diferendul și de a efectua plata. În unele cazuri, e posibil să revenim pentru mai multe informații sau documente.
  • Transportatorul plătește și îți trimitem compensația, din care am dedus onorariul, împreună cu factura fiscală aferentă.

Apasă butonul de mai jos acum și verifică dacă și zborul tău este eligibil pentru a primi o despăgubire – nu te costă nimic!

Dacă ai nelămuriri, încearcă secțiunea întrebări frecvente, sau citește termenii și condițiile siteului. Sau scrie-ne pe facebook, sau folosind formularul de contact.