Cum functioneaza

Zborul tau a fost anulat, intarziat sau ti s-a refuzat imbarcarea? Drepturile tale sunt protejate de regulamentele europene si este posibil sa ai dreptul la o compensatie financiara de 250€, 400€ sau 600€.

Compensatia financiara la care ai dreptul nu este afectata de pretul final al biletului sau de clasa in care ai avut rezervarea (economy/business), ci doar de durata intarzierii si distanta zborului.

Desi companiile aeriene sunt obligate de lege sa ofere aceasta despagubire, in bani, de cele mai multe ori acestea refuza sau ofera reduceri pe alte zboruri viitoare. Aici aparem noi: te ajutam sa iti primesti drepturile!

Vrei sa afli daca zborul tau este eligibil pentru a primi o compensatie financiara? Dureaza doar 3 minute sa ne trimiti informatiile, nu te costa nimic, iar noi iti vom raspunde in maxim 3 zile pentru a-ti spune ce sanse ai!

Verifica-ti zborul acum!

Dupa ce primim mesajul tau, analizam situatia zborului in functie de factori obiectivi, cum ar fi traficul aerian, vremea, aglomerarea, etc. , pentru ca mai apoi sa iti raspundem si sa iti spunem daca situatia zborului tau se incadreaza in prevederile regulamentului si daca ai dreptul la despagubire. Din aceasta cauza nu iti putem raspunde imediat, pentru ca trebuie sa verificam si imprejurarile pe care compania aeriana le-ar putea folosi ca motive pentru a refuza plata despagubirii. De cele mai multe ori, incercam sa contactam in regim de urgenta si autoritatea aeronautica de la aeroportul de sosire. Nu iti vom cere sa semnezi niciun document pana nu suntem siguri ca ai dreptul la o compensatie!

Daca, in urma analizei noastre, reiese ca zborul tau se califica pentru a putea solicita despagubiri, iti vom trimite si o lista cu documentele de care avem nevoie de la tine, precum si un contract de reprezentare pe care trebuie sa il semnezi. Asa cum o spunem mereu, evaluarea zborului este gratuita, chiar si in situatia in care raspunsul nostru este favorabil, dar alegi sa nu lucrezi cu noi!

Din momentul in care am primit inapoi actele de la tine, vom trimite prima scrisoare oficiala catre compania aeriana, prin care le cerem sa faca plata intr-un termen scurt. Daca aceasta refuza, ii putem actiona in judecata, fara niciun cost suplimentar pentru tine (s-ar putea sa fie nevoie, insa, de niste documente in plus de la tine). In aceasta situatie, insa, timpul pana cand iti vei primi banii va creste.

Imediat ce am primit banii de la compania aeriana, iti vom trimite, prin e-mail, factura pentru onorariul nostru (25% conform termenilor si conditiilor) si banii tai, respectiv 75% din despagubirea incasata, prin banca.

Ce trebuie sa retii?

  • analiza situatiei zborului tau este gratuita in orice situatie;
  • daca zborul tau se califica si alegi sa continui cu noi, nu trebuie sa achiti nimic in avans;
  • iti trimitem actualizari periodice despre starea solicitarii tale;
  • dupa ce incasam despagubirea de la compania aeriana, iti trimitem banii prin banca, mai putin comisionul de 25%;
  • daca demersurile noastre esueaza si compania aeriana nu achita nicio despagubire, nu ne datorezi nimic.

Daca ai nelamuriri, incearca sectiunea intrebari frecvente , sau citeste termenii si conditiile siteului. Sau scrie-ne pe facebook, e-mail sau whatsapp, la numarul din josul paginii.